Oceny okresowe pracowników - 2 DNI

otwarte
2018-03-19
Katowice
600,00 zł
do ustalenia
RABAT Z KARNETEM EDUCATIONIS
5%
ZAMÓW KARNET!
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności jak skutecznie wprowadzić i przeprowadzić ocenę okresową pracowników. Uczestnicy nabędą odpowiednią wiedzę jak określić obszar oceny pracowniczej, jak dobrać odpowiednie narzędzia służące do oceny pracownika, jak przeprowadzić rozmowę oraz udoskonalą umiejętności zebrania wszystkich informacji, a następnie poprawić efektywność działania organizacji.

Tryb zajęć otwarte, 16 godzin dydaktycznych
Cena koszt kursu to 600,00 zł brutto
Cena obejmuje
  • Materiały szkoleniowe: na szkoleniu otrzymujesz skrypt tematyczny, notatnik, długopis, teczkę.
  • Przerwy kawowe: podczas szkolenia Organizator zapewnia serwis kawowy bez dodatkowych opłat.
  • Zaświadczenia MEN / Certyfikaty: otrzymasz 2 dokumenty: zaświadczenie MEN (Dz.U. z 2014r. poz. 622) - CERTYFIKAT (Dz.U. z 2013r. poz. 667).
Miejsce Katowice

Informacja o zniżkach Educationis

Biorąc udział w szkoleniu Organizatora jako posiadacz karnetu Educationis możesz otrzymać następujące zniżki:
  • 30% - od standardowej, pełnej ceny szkolenia
  • 5% - od ceny już obniżonej przez Organizatora (jest to dodatkowa zniżka)
  • 50% - za polecenie szkolenia znajomemu, od standardowej, pełnej ceny (zniżka zarówno dla polecającego, jaki i poleconego!).

Organizator: EFFEKT
  1. Korzyści z Systemu Okresowych Ocen Pracowników  i powiązania z innymi systemami HR
  • Po co nam SOOP
  • Korzyści dla organizacji
  • Korzyści dla ocenianego
  • Korzyści dla oceniającego
  • Powiązania SOOP pomiędzy systemami HR
  1. Filozofia SOOP – co podlega ocenie
  • Co podlega ocenie? – kompetencje i wynikające z ich opisów zachowania
  • Co to jest Kompetencja? (Wiedza, Umiejętności, Postawa)
  • Uwspólnienie rozumienia pojęcia kompetencja – poziom zachowań na przykładzie 4 wybranych nazw kompetencji
  • Obserwowalne fakty podstawą oceny -„Dzień pracy Jacka”
  • Kalibracja wskaźników oceny
  1. Zasady i techniki komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
  • Podstawowe zasady komunikacji przydatne podczas rozmowy oceniającej
  • Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane podczas rozmowy oceniającej:
    • Technika UFO
    • Technika FUKO
    • Model Informacji zwrotnej „Z” i „Kanapka”
    • Technika Czteropolowego Feedbacku
  1. Struktura rozmowy oceniającej
  • Film podzielony jest na etapy. Po każdym etapie następuje omówienie czego dany etap dotyczył, elementy składowe etapu, co menedżer zrobił dobrze, a co wymaga poprawy. Uczestnicy uczą się rozpoznawać zastosowane przez menedżera technik, które poznali w module poprzednim.
  • Na podstawie filmu zostaje wyprowadzony model struktury rozmowy oceniającej:
    • Rozpoczęcie
    • Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
    • Ocena kompetencji
    • Cele na kolejny okres
    • Plan rozwoju
    • Podsumowanie
  1. Prowadzenie rozmowy Oceniającej
  • Na podstawie przygotowanych case`ów oraz przygotowanego rozpoczęcia rozmowy oceniającej – uczestnicy w 4 grupach 3 osobowych przygotowują się do przeprowadzenia etapu „Rozpoczęcie rozmowy oceniającej”, wg następujących elementów składowych:
    • Rozpoczęcie
    • Ocena sposobu wykonywania zadań i obowiązków
    • Ocena kompetencji
    • Cele na kolejny okres
    • Plan rozwoju
    • Podsumowanie
  1. Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej. Asertywność – jako narzędzie wykorzystywane podczas prowadzenia rozmów oceniających
  • Wyrażanie własnych opinii
  • Zamiana komunikaty „Ty” na komunikat „Ja”
  • Asertywna obrona własnego stanowiska 
  1. Podsumowanie szkolenia
Karnet Educationis to sposób na znaczące obniżenie kosztów szkoleń (zarówno tych osobistych, jak i firmowych). Dzięki naszemu karnetowi będziesz miał dostęp do zniżek na wszystkie szkolenia dostępne na educationis.pl nieprzerwanie przez 2 lata! więcej>>

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
na stronie organizatora