Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

otwarte
2018-07-12
Szczecin
495,00 zł
do ustalenia
RABAT Z KARNETEM EDUCATIONIS
10%
ZAMÓW KARNET!

Profil uczestnika:
obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży.

Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest poznanie zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą.

Organizator: MATI CONSULTING

Program szkolenia:

  1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów:
    • etapy procesu sprzedaży
    • etapy poprzedzające prezentację
    • potencjalni Klienci: segmentacja rynku
    • gdzie szukać potencjalnych Klientów
    • planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
    • budowanie baz
    • karta charakterystyki klienta
    • lejek sprzedaży
  2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów
    • poszukiwanie klienta przez Internet
    • rozmowy w ciemno
    • rekomendacje
    • przejmowanie osieroconych Klientów
    • kluby kontaktów
    • listy potencjalnych Klientów
    • publikowanie artykułów
    • wystawy, targi, pokazy
    • bazy mailingowe
    • bazy firm
    • bazy ofert
    • telefon
    • rejestry
  3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
    • umawianie się na rozmowę z klientem: etapy
    • rodzaje pytań w rozmowie z trudnym klientem
  4. Planowanie rozmowy z Klientem
    • przygotowanie do rozmowy z Klientem
    • moja wiedza o produkcie
    • cechy-pochwały-korzyści
    • prezentacja pozycjonująca
    • etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta
    • planowanie i organizowanie pracy własnej
Karnet Educationis to sposób na znaczące obniżenie kosztów szkoleń (zarówno tych osobistych, jak i firmowych). Dzięki naszemu karnetowi będziesz miał dostęp do zniżek na wszystkie szkolenia dostępne na educationis.pl nieprzerwanie przez 2 lata! więcej>>

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
na stronie organizatora